So san die Bayern

Diskutiere So san die Bayern im Witzecke Forum im Bereich Off Topic - Bereich; Ein Bayer steht vor Gericht, weil er zwei Preussen angefahren und schwer verletzt hat. Richter: "Angeklagter, song's d'Wahrheit!" Bayer:...

  1. platti

    platti AutoGasMitwisser

    Dabei seit:
    20.09.2009
    Beiträge:
    175
    Zustimmungen:
    0
    Ein Bayer steht vor Gericht, weil er zwei Preussen angefahren und schwer verletzt hat. Richter: "Angeklagter, song's d'Wahrheit!"
    Bayer: "D'Stross war eisig, mei Wong is ins Schleidan kemma..." Richter: "Mir ham August, Sie soin d'Wahrheit song!"
    Bayer: "Es hod grengt und Laub war auf da Stross..." Richter: "Seit Tagen scheint d'Sonn. Zum letztn Moi, d'Wahrheit!"
    Bayer: "Oiso guad. D'Sonn hod gschiena und scho von weitem hob i de zwoa Preissn gseng. Dann hob i einfach auf de draufghoidn. Der oane is durch die Frontscheim, der anda is in Hauseingang gflong. I berei nix!"
    Richter: "Na, oiso. Warum denn net glei aso? Den oana verglong ma wenga Sachbeschädigung, den andan wenga Hausfriedensbruch!"
     
  2. Anzeige

    Schau mal hier: So san die Bayern. Dort wird jeder fündig!

    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
  3. #2 Autogarage-B8, 22.05.2011
    Autogarage-B8

    Autogarage-B8 Umrüster

    Dabei seit:
    25.08.2009
    Beiträge:
    1.568
    Zustimmungen:
    3
    Hmm, vielleicht solltest du den Dialog ins Deutsche übersetzen, aber dann besteht die Gefahr, daß du dann gesperrt werden könntest! Vo denna saupreisen doa!
     
  4. platti

    platti AutoGasMitwisser

    Dabei seit:
    20.09.2009
    Beiträge:
    175
    Zustimmungen:
    0
    :D:D:D:D
    Dann bleib i liaba beim Boarisch´n.
    No ohna.

    München, Hochsommer, 38°C. Auf gut bayrisch: es is sauhoaß! Mitten in der Isar steht ein Mann in Badehose und füllt einen Maßkrug mit Flußwasser. Als er daraus trinken will, brüllt ihn ein Münchner an: "Hä, du, wos machst'n du do? Spinnst du vielleicht? Du konnst doch ned des dreckerte Isarwasser saufa! Da werst doch krank, kriagst an sakrischen Durchfoi und speib'n muaßt g'wiß aa drauf. D'Hund und Katz'n scheiß'n eini, des is durch und durch mit Bakterien verseicht. Konnst froh sei, wennst net draufgehst dabei!" Der Mann in der Isar hält inne und ruft dem Bayern am Ufer zu: "Wat ham se jesacht, Mann? Sprechen Se keen Deutsch, wa?" Drauf plärrt der Bayer in perfektem Hochdeutsch noch lauter zurück: "Gaaanz laaaangsam triiiiinken, daaaas Waaaaasser iiiiist seeeeehr kaaaalt!"
     
  5. #4 Rabemitgas, 31.05.2011
    Rabemitgas

    Rabemitgas Meister der Beiträge
    Moderator

    Dabei seit:
    02.02.2007
    Beiträge:
    13.885
    Zustimmungen:
    128
    Da dran kann man doch mal sehen, wie wenig Fachkenntnis Bayrische Richter haben.

    Ein Richter verklagt nicht, sondern er verurteilt!!! :D :D
     
  6. #5 Umweltkatastrophe, 21.10.2011
    Umweltkatastrophe

    Umweltkatastrophe AutogasTestSchreiber

    Dabei seit:
    17.10.2011
    Beiträge:
    4
    Zustimmungen:
    0
    Das versteht ja keiner der nicht aus dem bayrischem Lande kommt ^^
     
  7. #6 Munichman, 21.10.2011
    Munichman

    Munichman AutoGasMitwisser

    Dabei seit:
    18.04.2010
    Beiträge:
    101
    Zustimmungen:
    0
    jaja......hochdeutsch kann jeder :D
     
  8. platti

    platti AutoGasMitwisser

    Dabei seit:
    20.09.2009
    Beiträge:
    175
    Zustimmungen:
    0
    oana geht no

    Sitzn wia jede Woch a Gymnasiallehra, a Realschuilehra, a Voiksschuilehra und a Huifschuilehra im Haus vom Gymnasiallehrer beim Kartl’n beinanda. So umra 12 is dann as Bier aus und da Realschuilehrer moant: „des ham ma glei, i wohn ja glei ums Eck. I fahr schnei amoi hoam und hoi a Tragl Hells.“ Gsagt is do und scho 10 Minutn spater is a wieda do -- allerdings ohne Bier. „Stellts eich vor, wia i rechtsrum fahr, steht da doch de Schmier, hoit mi auf, last mi blosn und wos soi i eich sagn? 1,2 Promui und da Lappn is weg - tuat ma echt leid!“ Sogt da Hauptschuilehra: „Macht nix, i wohn links rum, do steht d‘ Schmier bestimmt net - i hoi bei mir dahoam a Tragl.“ Gsagt is do und scho 10 Minutn spater is a wieda do -- aa ohne Bier. „Des gibt’s doch gar net, wia i linksrum fahr, steht da a d‘Schmier, hoit mi auf, last mi aa blosn und wos soi i eich sag’n? 1,5 Promui und mei Lappn is jetzat a weg - tuat ma echt leid!“ „Des is jetzat saubled, aber net schlimm“, sogt da Huifsschuilehra, „i wohn grodaus und de Bazen wer’n doch net da aa no steh - i hois s‘Bier bei mir dahoam.“ Gsagt is do und nach 5 Minutn is a scho wieda do -- mit zwoa Tragl Bier. De Kollegn woin jetzt vom Huifsschuilehra wissen, ob er a vo da Schmier kontrolliert wor’n is. Moant der ganz trockn :„Ja, scho, - aber des is koa Problem! I kenn doch meine Buam!“
     
  9. #8 djcroatia, 26.10.2011
    djcroatia

    djcroatia FragenBeantworter

    Dabei seit:
    15.06.2008
    Beiträge:
    1.497
    Zustimmungen:
    29
    der ist gut :-)
     
  10. Anzeige

  11. #9 krischan, 27.10.2011
    krischan

    krischan AutoGasAuskenner
    Moderator

    Dabei seit:
    04.10.2007
    Beiträge:
    554
    Zustimmungen:
    0
    bayernsicht.JPG

    Bayernsicht allgemein und "rot" nach dem Spiel gegen 96 ;-))
     
  12. #10 vonderAlb, 28.10.2011
    vonderAlb

    vonderAlb FragenBeantworter

    Dabei seit:
    05.07.2006
    Beiträge:
    2.215
    Zustimmungen:
    72
    [​IMG]
     
Thema: So san die Bayern
Besucher kamen mit folgenden Suchen
  1. münchen. mitten in der isar steht oana

    ,
  2. geseng auto

    ,
  3. bobile.de geseng

    ,
  4. auto mobile .de geseng
Die Seite wird geladen...

So san die Bayern - Ähnliche Themen

  1. Schöne grüße aus Niederbayern

    Schöne grüße aus Niederbayern: Na eigentlich Stamme ich aus Schwaben .... Ich bin von Beruf LKW-Monteur , also eigentlich nur die großen Teile wo ich viel rum schraube. Privat...
  2. Suche Prins Kenner ;) oder Werkstatt in MA, HD oder Bayern...

    Suche Prins Kenner ;) oder Werkstatt in MA, HD oder Bayern...: Hallo zusammen, Ich habe vor rund einem Monat einen Renault Megan III 2.0 TCe 180 (F4RT) mit Prins VSI 2.0 Anlage gekauft. Die Anlage ist seit...
  3. LOVATO-Werkstatt in Nordbayern gesucht

    LOVATO-Werkstatt in Nordbayern gesucht: Hallo, wir haben vom KIA-Händler 2011 eine LOVATO-Gasanlage in einen SOUL eingebaut bekommen. Nun mag diese nicht mehr funktionieren. Sie piept...
  4. Werkstatt-suche Freising, Dachau ... Bayern

    Werkstatt-suche Freising, Dachau ... Bayern: Hallo zusammen, ich suche eine kompetente, erfahrene Werkstatt für eine BRC Anlage.
  5. Hallo aus dem schönen Bayern

    Hallo aus dem schönen Bayern: Hallo mein Name ist Olli und ich komme aus der schönen Dreiflüsse statt Passau. Ich freue mich auf rege Diskussionen und Austausch. :)