Prins dlm "tank empty" error

Diskutiere Prins dlm "tank empty" error im Erste Erfahrungen mit Autogas Forum im Bereich LPG Autogas; Hello, I have a BMW 320i 2010 n43b20 with a Prins Direct Liquimax kit (I do not know which generation, but I think it's the first one). Recently I...

1. #1 Viopirvan, 28.06.2019
    Viopirvan

Viopirvan AutogasTestSchreiber

Hello, I have a BMW 320i 2010 n43b20 with a Prins Direct Liquimax kit (I do not know which generation, but I think it's the first one). Recently I experienced some problems, it does not switch to gas anymore. On the tester begins the process of switching from gasoline to LPG, but when it comes to approx. 10% jumps immediately to 95% and then drops to 0%. In addition, the Tanker section will display Tank Empty in the Tester software. The tank is obviously not empty. Nobody from Romania knows how to fix it or which component needs to be replaced. Some say it's the boost pump, others say it's the LPG pump driver ... I'd be happy if any of you could help me. Many Thanks!!!

Hello I have a BMW 320i 2010 n43b20 with a Prins Direct Liquimax kit (I do not know what generation, but I believe it is the first one) . Recently, I have experienced some trouble, it does not switch to gas anymore. On the tester, the process of turning from gasoline to lpg starts, but when it comes to aprox. 10% it jumps to 95% instantly and then begins to drop down to 0%. It also shows "tank empty" in the tank area on the tester software. The tank is obviously not empty. No one from Romania knows how to fix this or what component needs replacement. Some say it is the boost pump, others say it is the lpg pump driver... I would appreciate if one of you could help me. Thanks!!!

2. Anzeige

Schau mal hier: Prins dlm "tank empty" error. Dort wird jeder fündig.

Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Prins dlm "tank empty" error

Die Seite wird geladen...

Prins dlm "tank empty" error - Ähnliche Themen

1. Prinsanlage Tank umrüsten

Prinsanlage Tank umrüsten: Hallo Leute, nachdem ich festgestellt habe das ich fünf Jahre nicht mehr hier war, gibt es doch wieder ein Problem bei dem ich hoffe das mir einer...
  2. Prins VSI 2.0 Gasgestank Mustang GT

Prins VSI 2.0 Gasgestank Mustang GT: Hallo, Ich habe vor 2 wochen eine gasumrüstung bei einem bekannten gasumrüster gemacht. Habe jedoch ein großes Problem. Es kommt Gasgestank aus...
  3. Prins schaltet öfter ab -> vermutlich nachdem voll getankt wurde

Prins schaltet öfter ab -> vermutlich nachdem voll getankt wurde: ?(?( Hallo miteinander, mein erster Beitrag hier, wir fahren seit 2 Monaten einen gebrauchten Hyundai Santa Fe Bj. 2002 (Prins VSI) ~ 250...
  4. PRINS VSI 73 ltr Tank geht 73 ltr rein (Typ IRENE)

PRINS VSI 73 ltr Tank geht 73 ltr rein (Typ IRENE): Moin Leute Als ich im FAhrzeugschein gelesen habe dass ich einen 73ltr Tank habe, habe ich mich gewundert, da ich ca. 73ltr volltanke. Sollten die...
  5. Prins Anlage - großer Tank...aber bei 23 ltr ist Annahmeschluß?

Prins Anlage - großer Tank...aber bei 23 ltr ist Annahmeschluß?: Moin, bin neu hier. Ich habe einen Infiniti FX35 (US Import) mit einer Prins VSI Anlage. Fuhr sich bisher ganz gut. Es hat mich nur gewundert,...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden