Golf 6

Diskutiere Golf 6 im Erste Erfahrungen mit Autogas Forum im Bereich LPG Autogas; Good morning, I have a golf 6 bifuel with landi system I have the cable landi PTFtdi8, I wanted to connect to the control unit to make the...

1. #1 Paolopet, 09.05.2022
    Paolopet

Paolopet AutogasTestSchreiber

1. Good morning, I have a golf 6 bifuel with landi system I have the cable landi PTFtdi8, I wanted to connect to the control unit to make the diagnosis, since it no longer switches to gas. The program I can use to access my ECU model: LC02 Firmware version: VW202043G24 is called PlusMax 2010 being armored. But I can't connect!! After a few seconds subkey the switch and the LEDs turn off while with the engine running the switch and the LEDs are on it tries to switch to gas in fact you hear Ev2 of the tank closed but it does not switch and the alarm goes.

Probably the 12 V on pin 5 under lock and key fail after a few seconds I don't know why maybe the security relay takes over ?? I tried to power it on the bench only with the 12 V on pin 15-43 -5 and with the interface cable on pin 38-39 - 10 -11 but I can't connect who can help me thanks

2. Anzeige

Schau mal hier: Golf 6. Dort wird jeder fündig!
    Registrieren bzw. einloggen, um diese und auch andere Anzeigen zu deaktivieren
Thema:

Golf 6

Die Seite wird geladen...

Golf 6 - Ähnliche Themen

1. Golf 6 2009

Golf 6 2009: Good morning, I have a golf 6 bifuel with landi system I have the cable landi PTFtdi8, I wanted to connect to the control unit to make the...
  2. Omegas plus golf6

Omegas plus golf6: Good morning, I have a golf 6 bifuel with landi system I have the PTFtdi8 interface cable, I wanted to connect to the control unit to make the...
  3. VW Golf 6 noch umrüsten?

VW Golf 6 noch umrüsten?: Hallo Leute, ich möchte gerne eure meine / Erfahrung hören. Ich hab ein VW Golf VI 1.2 TSI Benziner, baujahr 2009, 105 PS der noch gut seinen...
  4. Golf 6 Bifuel ruckelt bei Gasannahme

Golf 6 Bifuel ruckelt bei Gasannahme: Hallo Zusammen, mein Auto ruckelt im Gasbetrieb seit geraumer Zeit bei der Gasanahme, im Leerlauf geht der Motor aus. Im Benzinbetrieb läuft...
  5. LPG VW Golf 7 SV Prins VSI 3 DI

LPG VW Golf 7 SV Prins VSI 3 DI: Habe einen VW Golf SV Bj.2019 ,1,5 L ,150 Ps ,Motorkennung DaDa,auf LPG Umrüsten lassen. Es wurde ein 70 L Radmuldentank verbaut was für einen...